Локницька громада

Рівненська область, Вараський район

капремонт сільської ради

2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЕКТНОЇ ЗАЯВКИ

                             

Назва проекту,що може реалізовуватися за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад (далі – проект)

Капітальний ремонт вхідної групи та внутрішнього опорядження приміщень 2-го поверху, заміна вікон будівлі Локницької сільської ради в с. Локниця на вул. Центральна, 53 Зарічненського району Рівненської області

Заявник (найменування виконавчого комітету міської, селищної, сільської ради об’єднаної територіальної громади)

Виконавчий комітет Локницької сільські ради об»єднаної територіальної громади

Номер і назва завдання з плану соціально-економічного розвитку об’єднаної територіальної громади (із зазначенням дати прийняття та номера рішення ради про схвалення такого плану), якому відповідає проект

Завдання 2.1. «Проведення капітальних та поточних ремонтів закладів освіти, охорони здоров’я, культури та інших об’єктів інфраструктури»  з плану соціально-економічного розвитку Локницької сільської ради на 2018 рік

(рішення сільської ради №309 від 09.02.2018)

Напрями спрямування субвенції згідно з пунктом 4  Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2016 року № 200

Реконструкція, капітальний ремонт, переобладнання, перепрофілювання будівель бюджетних установ з метою їх використання відповідно до повноважень та потреб об’єднаних  територіальних громад з обов’язковим застосуванням енергозберігаючих технологій

Мета та завдання проекту

Мета  - створення належних умови праці для працівників виконавчого органу об’єднаної громади та депутатів, що сприятиме підвищенню ефективності прийнятих управлінських рішень.

Завдання:

- забезпечити доступ до надання адміністративних послуг жителям громади безпосередньо на місці, для економії часу і коштів жителів;

- підвищити якість адміністративних послуг населенню за критеріями прозорості, оперативності, доступності, своєчасності, зручності та професійності;

- створити нові робочі місця.

 

Кількість населення, на яке поширюватиметься проект

 5000 осіб

Період реалізації проекту (з (місяць / рік) до (місяць/рік))

з червня 2018 по листопад 2018 року

Очікуваний обсяг фінансування проекту за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад (далі – субвенція), тис. грн

831,356

Обсяг можливого співфінансування проекту з місцевого бюджету, тис.грн

24,404

Назви населених пунктів, у яких реалізується проект

с. Локниця

Прізвище, ім’я, по батькові керівника заявника

Харковець Петро Степанович

Телефон, факс, e-mail заявника

0980527183, loknizasrada@ukr.net

Посада, прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи за реалізацію проекту

Сільський голова Харковець П.С

Телефон, факс, e-mail відповідальної особи за реалізацію проекту

0980527183, loknszasrada@ukr.net

 

 

Керівник заявника     ______________                            _Харковець П.С

                                               (дата, підпис)               (ініціали, прізвище)

М.П.

 

                                                  3. ПРОЕКТ

  1. Анотація проекту

Назва проекту: «Капітальний ремонт вхідної групи та внутрішнього опорядження приміщень 2-го поверху, заміна вікон будівлі Локницької сільської ради в с. Локниця на вулиці Центральна,53 Зарічненського району Рівненської області».

 

Актуальність проекту

     Полягає в необхідності створення належних умов для роботи органів місцевого самоврядування Локницької об’єднаної територіальної громади, яка утворена відповідно до вимог Закону України «Про добровільне об’єднання громад» та на підставі формування територій громади. Проект передбачає капітальний ремонт вхідної групи та внутрішнього опорядження приміщень 2-го поверху, заміна вікон, що заходиться в с. Локниця, що є найбільшим населеним пунктом Локницької об’єднаної територіальної громади.

Також, в даному приміщені знаходиться актова зала, що  потребує термінового ремонту, оскільки  проходять засідання сесій та виконавчого комітету.

Загальна кошторисна вартість проекту  855,760 тис. грн.

Перелік заходів проекту.

1. Виготовлення проектно-кошторисної документації.

 2.Заключення договору з підрядною організацією на проведення робіт по капітальному ремонту.

3.Проведення робіт по капітальному ремонту приміщення.

 Очікувані результати проекту.

1. Капітальний ремонт вхідної групи – 15,09 м.кв

2.Заміна вхідних дверей на металопластикові- 32,95 м.кв

3.Заміна вікон на металопластикові- 24,52 м.кв

4. Навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок - 108 м.кв.

5. Улаштування пандуса – 1 шт.

6. Улаштування покрівлі з ламінату – 109,75 м.кв.

7. Шпаклювання стін – 676,54 м.кв.

8. Улаштування плінтусів підлоги – 141,8 м.кв.

9. Встановлення пожежної сигналізації – 1шт.

10. Електромонтажні роботи.

Результатами проекту можуть скористатися жителі об’єднаної громади (5000 oсіб).

       Обсяг коштів та джерела фінансування проекту.

   Фінансування буде здійснюватися  за рахунок наступних джерел:

субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад 831,356 тис. грн.;

на виготовлення проектно-кошторисної документації та її експертизи з місцевого бюджету виділено  24,404 тис. грн.

                   Детальний опис проекту

    2.1.Опис проблеми, на вирішення якої спрямований проект

Локницька об’єднана  територіальна  громада  займає площу  266,72 кв.км.,  нараховує 14 населених пунктів, із загальною чисельністю населення 5033 чол. .

Проект буде реалізовуватись в селі Локниця, яке є адміністративним центром Локницької ОТГ. Розташоване за 24 км від районного центру смт. Зарічне.

Одним з актуальних проблемних питань громади є необхідність створення належних умов для ефективної роботи органів місцевого самоврядування об’єднаної громади та зручних і доступних умов для отримання населенням громади усього комплексу адміністративних послуг. Слід відзначити, що умови праці значним чином впливають на якість прийнятих рішень. Відсутність належних умов для праці посадових осіб виконавчого органу громади негативним чином відображається на результативності роботи, ускладнить  надання жителям громади адміністративних, соціальних та інших послуг, які надаються органами місцевого самоврядування. Адже саме за якістю цих послуг кожен громадянин оцінює турботу держави про нього та рівень поваги до прав і гідності громадянина. Проведення капітального ремонту приміщення адміністративного будинку сільської ради дасть можливість забезпечити економію бюджетних коштів, передбачених на опалення, створити належні умови для роботи посадових осіб виконавчого органу об’єднаної територіальної громади, що дасть можливість забезпечити надання жителям громади усього комплексу послуг, які повинні надаватися органом місцевого самоврядування спроможної територіальної громади.

           Соціально-економічна спрямованість проекту

    Проведення капітального ремонту приміщення сільської ради є соціально значущим проектом. Його реалізація дасть змогу вирішити декілька суттєвих проблем. Зокрема, покращиться стан надання адміністративних послуг населенню громади, підвищиться енергоефективність приміщення та покращиться його доступність для людей з особливими потребами.

  

Відповідність проекту заходам, визначеним Планом соціально-економічного розвитку ОТГ

Проект «Капітальний ремонт вхідної групи та внутрішнього опорядження приміщень 2-го поверху, заміна вікон будівлі Локницької сільської ради в с. Локниця, 53 Зарічненського району Рівненської області». відповідає

   - Завданню 2.1. Проведення капітальних та поточних ремонтів закладів освіти, охорони здоров’я, культури та інших об’єктів інфраструктури.

  Цільові групи проекту

 

 Жителі громади (5000 осіб).

                                  2.2.Мета та завдання проекту

         Мета проекту

     Мета  проекту – створення належних умови праці для працівників виконавчого органу об’єднаної громади та депутатів, що сприятиме підвищенню ефективності прийнятих управлінських рішень.

  Завдання проекту:

- забезпечити доступ до надання адміністративних послуг жителям громади безпосередньо на місці, для економії часу і коштів жителів;

- підвищити якість адміністративних послуг населенню за критеріями прозорості, оперативності, доступності, своєчасності, зручності та професійності;

- створити нові робочі місця.

 

 

  1. Опис діяльності в рамках проекту

 

Основні заходи проекту:

1. Виготовлення проектно-кошторисної документації.

2.Заключення договору з підрядною організацією на проведення робіт по капітальному ремонту.

3.Проведення робіт по капітальному ремонту приміщення.

4. Капітальний ремонт вхідної групи – 15,09 м.кв

5.Заміна вхідних дверей на металопластикові- 32,95 м.кв

6.Заміна вікон на металопластикові- 24,52 м.кв

7. Навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок - 108 м.кв.

8. Улаштування пандуса – 1 шт.

9. Улаштування покрівлі з ламінату – 109,75 м.кв.

10. Шпаклювання стін – 676,54 м.кв.

11. Улаштування плінтусів підлоги – 141,8 м.кв.

12. Встановлення пожежної сигналізації – 1шт.

13. Здійснення електромонтажних робіт.

14. Перевірка якості виконаних робіт.

15. Оформлення документів щодо виконаних робіт.

16. Прийняття об’єкта в експлуатацію.

 

 

 

2.4.План-графік реалізації заходів проекту.

 

 Тривалість проекту складатиме 6 місяців

Місяць 1- червень

Місяць 6-листопад

 

 

Тривалість

    заходу

 

 

 

З а х і д

 

Джерела та обсяги фінансування

тис. грн.

 

Кошти субвенції

Кошти МБ

І  ЕТАП

Підготовчі роботи

-

24,404

 

Місяць 1

 

Виготовлення проектно-кошторисної  документації та вартість експертизи проектної документації

-

24,404

ІІ ЕТАП

Укладення договорів 

14,690

 

Місяць 2

- Укладення договору на виконання робіт по капітальному ремонту;

- Укладення та договорів на здійснення авторського та технічного нагляду.

14,690

-

ІІІ ЕТАП

Реалізація проекту

816,666

-

Місяць

3,4,5

- Підготовчі та будівельні роботи по капітальному ремонту будівлі

816,666

-

 

ІV ЕТАП

Прийняття об»єкта в експлуатацію

 

-

-

Місяць 6

- Перевірка якості виконаних робіт;

- Оформлення документів щодо виконаних робіт;

- Оформлення загального журналу та журналу авторського нагляду;

- Прийняття об»єкта  в експлуатацію;

  Підведення підсумків реалізації проекту.

 

-

-

 

 

2.5.Очікувані кількісні та якісні результати від реалізації проекту

1. Проведено капітальний ремонт вхідної групи – 15,09 м.кв

2.Замінено вхідні двері на металопластикові- 32,95 м.кв

3.Замінено вікна на металопластикові- 24,52 м.кв

4. Здійснено навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок - 108 м.кв.

5. Здійснено улаштування пандуса – 1 шт.

6. Здійснено улаштування покрівлі з ламінату – 109,75 м.кв.

7. Проведено шпаклювання стін – 676,54 м.кв.

8. Здійснено улаштування плінтусів підлоги – 141,8 м.кв.

9. Встановлено пожежну сигналізацію – 1шт.

10. Здійснено електромонтажні роботи.

11.Створено комфортні умови для працівників сільської ради - 10 осіб.

14 .Покращено адміністративне обслуговування жителів громади (5000 осіб).

        Реалізація проекту має довгострокові наслідки та стане економічним поштовхом для розвитку соціально-економічної самодостатності Локницької територіальної громади,  а саме: дасть змогу залучити додаткові  джерела на фінансування проекту;  сприятиме удосконалення технічної інфраструктури; покращиться адміністративне обслуговування жителів громади .

 

а) фінансова сталість:

 

          Фінансова сталість полягає в тому, що капітально відремонтоване та косметично опоряджене приміщення Локницької сільської ради зменшить видатки з місцевого бюджету на проведення поточного ремонту та паливо , а зекономлені кошти можна буде направити на інші об’єкти комунальної власності громади.

.

         б) інституційна сталість:

реалізація проекту значно посилить спроможність Локницької сільської ради та зміцнить позиції ОТГ для подальшого розвитку та розширення громади шляхом приєднання суміжних сільських рад.

     в) політична сталість:

проведення заходів проекту згуртує громаду села  для вирішення місцевих проблем, забезпечить партнерські стосунки сільської ради із органами самоорганізації населення для вирішення спільних питань. Крім цього, проект буде широко підтриманий районною та обласною владою для його поширення в регіоні,  в зв’язку із розумінням необхідності об’єднання громади для вирішення своїх проблемних питань. . На даний час в громаді досить висока громадська самосвідомість і місцеві жителі активно приймають участь в вирішенні питань місцевого значення, а реалізація такого соціально значущого проекту безперечно підніме авторитет місцевого самоврядування не лише в мешканців громади, а і жителів суміжних територій та підніме рівень довіри громадян до проведення реформ в державі та до місцевої влади

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. БЮДЖЕТ ПРОЕКТУ

 

4.1. ЗАГАЛЬНИЙ БЮДЖЕТ ПРОЕКТУ

№ з/п

 

Назва заходів, що здійснюються за проектом; перелік та найменування видатків

 

Загальна вартість

тис. грн.

Джерела фінансування, тис. грн.

 

Субвенція

місцевий бюджет (у разі співфінансування)

інші учасники проекту (у разі співфінансування)

 

Капітальний ремонт вхідної групи та внутрішнього опорядження приміщень 2-го поверху, заміна вікон будівлі Локницької сільської ради в с. Локниця, 53 Зарічненського району Рівненської області

855,760

831,356

24,404

-

1

Підготовчі роботи

24,404

-

24,404

-

- Проектно - вишукувальні роботи;

 - Виготовлення проектно – кошторисної документації та вартість експертизи проектної документації

24,404

-

24,404

 

2

Укладення договорів

14,690

14,690

-

-

- Укладення договору з на виконання робіт;

- Укладення та договорів на здійснення авторського та технічного нагляду

14,690

14,690

-

-

3

Реалізація проекту

816,666

816,666

-

-

- Підготовчі та будівельні роботи по капітальному ремонту вхідної групи та внутрішнього опорядження приміщень 2-го поверху, заміна вікон будівлі Локницької сільської ради

816,666

816,666

-

-

4

Прийняття об»єкта в експлуатацію

-

-

-

-

  • Перевірка якості виконаних робіт;

- Оформлення документів щодо виконаних робіт;

- Оформлення загального журналу та журналу авторського нагляду;

- Прийняття об»єкта  в експлуатацію;

  Підведення підсумків реалізації проекту..

-

-

-

-

 

 

 

4.2. РОЗКЛАД БЮДЖЕТУ ЗА СТАТТЯМИ ВИДАТКІВ

 

з/п

Статті видатків

Загальна сума,

тис. грн

Джерела фінансування, тис. грн

субвенція

місцевий бюджет
(у разі співфінансу-вання)

інші учасники проекту
(у разі співфінансу-вання)

1

Видатки споживання:

-

-

-

-

Видатки розвитку:

КЕКВ 3132 (капітальний ремонт інших об’єктів)

855,760

831,356

24,404

-

 

РАЗОМ:

855,760

831,356

24,404

-

 

 

 

 

4.3. ОЧІКУВАНІ ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ

 

з/п

Джерела фінансування

Сума

(тис. грн)

Частка у % від

загального обсягу фінансування проекту

1

Фінансування за рахунок коштів субвенції

831,356

97

2

Фінансування з місцевого бюджету (у разі наявності)

24,404

3

3

Фінансування за рахунок коштів інших учасників проекту

-

-

 

Загальний обсяг фінансування

855,760

100

 

4.4. Розрахунок вартості проекту.

 

Проектно-кошторисна документація розроблена ФОП Ярошик В’ячеслав Вікторович.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАНИКІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

 

Партнер  1

Повна офіційна назва організації-партнера

Локницька сільська рада

Місце розташування

 

34030, Рівненська  область, с.Локниця вул. Центальна 53

Юридичний статус

Орган місцевого самоврядування

Офіційна адреса

 

34030, Рівненська  область, с.Локниця вул. Центальна 53

Контактна особа

 

Сільський голова Харковець Петро Степанович

Телефон

(03632)  4-47-36

Факс

 

Адреса електронної пошти

loknizasrada@ukr.net

Кількість  штатних співробітників (постійних та тимчасових)

20 – штатні постійні

0 – тимчасові

 

Роль та залученість до підготовки цього проекту

Заявник, розробка проектної заявки ,виготовлення проектно-кошторисної документації

Завдання, які покладаються на організацію-партнера в реалізації проекту

 

Прогнозування та планування проектної діяльності; організація роботи; розпорядника коштів; координацію та регулювання процесів реалізації проекту;  контроль ходу реалізації проекту.

 

 

 

 

 

 

Керівник проекту                         Харковець П.С

 

 

 

 

                                          6. ДОДАТКИ

 

    1. Копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.

    2.Копія рішення сесії про затвердження проектної документації.

    3.Документи щодо класу наслідків для об»єкта будівництва.

    4.Довідка щодо форми власності об»єкта будівництва.

    5.Копія платіжного доручення.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь