Локницька громада

Рівненська область, Вараський район

План соціально-економічного розвитку Локницької сільської ради Зарічненського району Рівненської області на 2020 рік

Дата: 19.03.2020 16:25
Кількість переглядів: 595

Затверджено

Рішенням сесії сільської ради

№634 від17.12.2019 року

ПЛАН СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛОКНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗАРІЧНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ на 2020 рік

 ЗМІСТ

1. Вступ

2. Аналітична частина.

Характеристика населених пунктів, що входять до складу громади.

Мережа бюджетних установ.

Фінансово-бюджетна сфера SWOTаналізтериторіальноїгромади.

Основні проблемні питання соціально-економічного розвитку громади

3. Цілі та пріоритети розвитку на 2020 рік.

Основні цілі.

Пріоритетні завдання.

4.Основні завдання та механізми реалізації Плану соціально-економічного розвитку Локницької сільської ради об’єднаної територіальної громади.

5.Фінансове забезпечення реалізації Плану.

Перелік проектів, які передбачається реалізувати за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток інфраструктури

6. Моніторинг і результативність

1. ВСТУП

План соціально-економічного розвитку Локницької сільської ради Зарічненського району Рівненської області на 2020 рік (далі план розвитку) є найважливішим документом в процесі творення власного соціально-економічного розвитку, з використанням внутрішнього та зовнішнього потенціалів. План соціально-економічного розвитку – це документ, який містить принципи та припущення, прийняті під час реалізації процесу планування.

Законодавчою та методичною основою розроблення плану соціально-економічного розвитку є Закони України «Про добровільне об'єднання територіальних громад», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», «Про засади державної регіональної політики», постанова Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2003 року № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету», постанови Кабінету Міністрів України від 16 березня 2016 року № 200 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад».

План соціально-економічного розвитку Локницької сільської ради розроблений відповідно до завдань і положень таких документів:

Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року (постанова Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 385);

Стратегії розвитку Рівненської області на період до 2020 року (розпорядження голови облдержадміністрації від 28.11.2014 № 612, рішення обласної ради від 18.12.2014 № 1374);

Локницьку об’єднану територіальну громаду (ОТГ) утворено відповідно до ст. 8 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» від 24.05.2016 року № 36 з центром в с.ЛокницяЗарічненського району Рівненської області, шляхом об’єднання Локницької, Кухченської, Кутинської та Нобельської сільських рад. До складу Локницької об’єднаної територіальної громади входять села: Локниця, Храпин, Кухче, Новосілля, Радове, Кутин, Заозер’я, Задовже, Кутинок, Любинь, Нобель, Дідівка, Котира, Млин.

У плані розвитку передбачений моніторинг наявних власних ресурсів, стану демографічної ситуації, стану розвитку інфраструктури та економіки.

План розвитку сільської ради є результатом праці представників всіх груп сільської громади . У плані розвитку громади узагальнено пропозиції цілей, завдань та заходів усіх зацікавлених сторін.

2.Аналітична частина

Локницька ОТГ утворена внаслідок об’єднання чотирьох рад: відповідно до рішень сесій Локницької, Кутинської, Кухченської та Нобельської сільських рад утворилася Локницька сільська рада Зарічненського району Рівненської області (далі Локницька сільська рада).

Адміністративний центр Локницької сільської ради розташований у с. Локниця по вулиці Центральна, 55.

Сільська рада розташована у північно-західній частині Зарічненського району. Межує з Любешівським районом Волинської області, Морочненською, Новорічицькою, Сенчицькою, Кухітсько-Вільською сільськими радами. Площа ради 266,72 тис. кв. метрів. Локницька сільська рада є найбільшою в районі за площею. Населення – 5033 осіб.Населених пунктів – 14. Питома вага сільської ради в Зарічненському районі за територією – 18%, населенням – 14.5 %. Загальна протяжність сільської ради від населеного пункту Локниця до всіх крайніх населених пунктів становить 16,5км.

Територією сільської ради проходить траса державного значення Любешів – Морочне - Пінськ. Сільська рада має зручне географічне положення, автошляхи дають змогу дістатися до обласного центру - м. Рівне, автомобільними шляхами - 220 км. Територією сільської ради протікають ріки Веселуха, Стохід, Прип’ять та інші.

До складу громади входить чотирнадцять сільських населених пунктів (станом на 01.01.2019 року): Сільські населені пункти Площа (га) Населення (осіб) Кількість дворів Локниця 491,6 1046 420 Храпин 207,5 387 120 Кухче 236,1 780 281 Новосілля 75,5 135 50 Радове 222,8 775 212 Кутин 140,8 444 167 Заозер’я 62,1 321 138 Задовже 103,6 201 91 Кутинок 100,7 69 38 Любинь 94,6 166 80 Нобель 85,8 278 171 Дідівка 72,1 110 61 Котира 48,7 72 53 Млин 37,89 118 86 Разом 1979,79 5033 1968

Характеристика населених пунктів, що входять до складу громади. Демографічна ситуація характеризується позитивною динаміко приросту населення, внаслідок збільшення народжуваності. Всього населених пунктів чотирнадцять, села: Локниця, Храпин, Кухче, Новосілля, Радове, Кутин, Заозер’я, Задовже, Кутинок, Любинь, Нобель, Дідівка, Котира, Млин. СелоЛокниця– центр об’єднаної територіальної громади. Розташоване на північному заході Зарічненського району Рівненської області за 215 кілометрів від обласного центру м. Рівне та за 23 км від районного центру смт. Зарічне.

Основною структурно-планувальною одиницею населеного пункту є вулиці з одно та двосторонньою забудовою. Село Локниця забудоване в основному одноповерховими будинками. В адміністративно-громадському центрі зосереджені: сільська рада, будинок культури, магазини, Локницька ЗОШ I-III ступенів , Локницькалікарська амбулаторія ЗПСМ , аптека та бібліотека. Функціонує Локницьке лісництво ДП Зарічненського лісгоспу .

Рельєф території населеного пункту рівнинний. Підгрунтові води залягають, як правило на глибині біля 3-х метрів. На території можливе підтоплення паводками водами у весняно-літній період . Небезпечні геологічні процеси відсутні.Село телефонізоване та електрифіковане.

Село Храпин– входить до складу Локницької сільської ради. Розташоване за 28 км від районного центру смт. Зарічне та за 5 км від центру громади с. Локниця.

Основною структурно-планувальною одиницею населеного пункту є вулиці з одно та двосторонньою забудовою. За функціональною ознакою територія села Храпинсельбищна. В селі знаходиться Храпинська ЗОШ І-ІІ ступенів , діє бібліотека, фельдшерсько-акушерський пункт, два магазини.

Село електрифіковане, телефонізоване. Центральне газопостачання, водовідведення та водопостачання відсутнє.

Село Кухче – входить до складу Локницької сільської ради. Розташоване за 14 км від с. Локниця – центру об’єднаної територіальної громади та за 37 км від районного центру – смт.Зарічне.

Основною структурно-планувальною одиницею населеного пункту є вулиці з одно та двосторонньою забудовою. За функціональною ознакою територія села поділяється на сельбищну та виробничу. На сельбищній території розміщений громадський центр села.

В центрі села зосереджені : сільська рада, 4 магазини,публічно-шкільна бібліотека, клуб та Кухченська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів .

В селі діє відділення зв’язку,аптека . Село телефонізоване та електрифіковане. Центральне газопостачання, водовідведення та водопостачання відсутнє.Функціонує: СКП «Обрій».

Село Новосілля – входить до складу Локницької сільської ради. Розташоване за _12___ км від с.Локниця – центру об’єднаної територіальної громади та за _33___км від районного центру – смт.Зарічне.

Основною структурно-планувальною одиницею населеного пункту є вулиці з одно та двосторонньою забудовою. Село Новосілля забудоване в основному одноповерховими будинками.

Село телефонізоване,електрифіковане. Центральне газопостачання, водовідведення та водопостачання відсутнє. Територія села складається із забудованих земель та сільськогосподарських угідь.

Село Радове – входить до складу Локницької сільської ради. Розташоване за _38_ км від центру об’єднаної територіальної громади с. Локниця та за _16_км від районного центру смт. Зарічне.

Основною структурно-планувальною одиницею населеного пункту є вулиці з одно та двосторонньою забудовою, забудоване одноповерховими будинками. В селі діє фельдшерсько-акушерський пункт, сільський клуб, бібліотека, 3 магазини. В селі знаходиться філія Кухченської ЗОШ та функціонує дитячий садочок з короткотривалим перебуванням дітей «Дзвіночок». Село електрифіковане та телефонізоване. Центральне водопостачання та водовідведення відсутні.

Село Кутин – входить до складу Локницької сільської ради. Розташоване за 8 км від центру об’єднаної територіальної громади с. Локниця, та за 30 км від районного центру смт. Зарічне. В селі діє сільський клуб, лікарська амбулаторія загальної практики сімейної медицини, ветдільниця, публічно-шкільна бібліотека, 6 магазинів, аптека, відділення зв’язку, Кутинська ЗОШ I-III ступенів, дошкільний навчальний заклад з короткотривалим перебуванням дітей.

Основною структурно-планувальною одиницею населеного пункту є вулиці з одно та двосторонньою забудовою. Село Кутин забудоване в основному одноповерховими будинками.. Через село протікає річка Веселуха.

Село електрифіковане та телефонізоване. Центральне водопостачання та водовідведення відсутні.

Село Заозер’я – входить до складу Локницької сільської ради. Розташоване за 13 км від центруоб’єднаної територіальної громади с. Локниця та за 35 км від районного центру смт. Зарічне. В селі діє сільський клуб, фельдшерсько-акушерський пункт, 2 магазини, філія Кутинської ЗОШ І ст.

Основною структурно-планувальною одиницею населеного пункту є вулиці з одно та двосторонньою забудовою. Село Заозер’я забудоване в основному одноповерховими будинками.

Рельєф території населеного пункту рівнинний. По за селом протікає річка Стохід.Село електрифіковане та телефонізоване. Центральне водопостачання та водовідведення відсутні.

Село Задовже– входить до складу Локницької сільської ради. Розташоване за 13 км від центру об’єднаної територіальної громади с. Локниця та за 35 км від районного центру смт. Зарічне.

В селі діє сільський клуб, фельдшерсько-акушерський пункт, 1 магазин, філія Кутинської ЗОШ І ст., відділення зв’язку, публічно-шкільна бібіліотека, 7 магазинів, відділення зв’язку, дошкільний навчальний заклад з короткотривалим перебуванням дітей.

Основною структурно-планувальною одиницею населеного пункту є вулиці з одно та двосторонньою забудовою. Село Задовже забудоване в основному одноповерховими будинками. Село електрифіковане та телефонізоване. Центральне водопостачання та водовідведення відсутні.

Село Кутинок– входить до складу Локницької сільської ради. Розташоване за 14 км від центру об’єднаної територіальної громади с. Локниця та за 36 км від районного центру смт. Зарічне.

Основною структурно-планувальною одиницею населеного пункту є вулиці з одно та двосторонньою забудовою. Село Кутинок забудоване в основному одноповерховими будинками.

Рельєф території населеного пункту рівнинний.

Село електрифіковане та телефонізоване. Центральне водопостачання та водовідведення відсутні.

Село Любинь– входить до складу Локницької сільської ради. Розташоване за 10 км від центру об’єднаної територіальної громади с. Локниця та за 32 км від районного центру смт. Зарічне.В селі діє 1 магазин.

Основною структурно-планувальною одиницею населеного пункту є вулиці з одно та двосторонньою забудовою. Село Любинь забудоване в основному одноповерховими будинками.

Рельєф території населеного пункту рівнинний. Село електрифіковане та телефонізоване. Центральне водопостачання та водовідведення відсутні.

Село Нобель – входить до складу Локницької сільської ради. Розташоване за 16 км від центруоб’єднаної територіальної громади с. Локниця та за 39 км від районного центру смт. Зарічне. В селі діє сільський клуб, фельдшерсько-акушерський пункт, 2 магазини, Нобельська ЗОШ І-ІІІ ст., публічно-шкільна бібіліотека.

Основною структурно-планувальною одиницею населеного пункту є вулиці з одно та двосторонньою забудовою. Село Нобель забудоване в основному одноповерховими будинками. Рельєф території населеного пункту рівнинний. В селі знаходиться озеро «Нобельське».

Село електрифіковане та телефонізоване. Центральне водопостачання та водовідведення відсутні.

 Село Дідівка – входить до складу Локницької сільської ради. Розташоване за 14 км від центру об’єднаної територіальної громади с. Локниця та за 37 км від районного центру смт. Зарічне.

В селі діє фельдшерсько-акушерський пункт, 1 магазин.

Основною структурно-планувальною одиницею населеного пункту є вулиці з одно та двосторонньою забудовою. Село Дідівка забудоване в основному одноповерховими будинками.

Рельєф території населеного пункту рівнинний. В селі знаходиться частина Нобельського озера.

Село електрифіковане та телефонізоване. Центральне водопостачання та водовідведення відсутні.

Село Котира– входить до складу Локницької сільської ради. Розташоване за 15 км від центру об’єднаної територіальної громади с. Локниця та за 38км від районного центру смт. Зарічне.

Основною структурно-планувальною одиницею населеного пункту є вулиці з одно та двосторонньою забудовою. Село Котира забудоване в основному одноповерховими будинками.

Рельєф території населеного пункту рівнинний.

Село електрифіковане та телефонізоване. Центральне водопостачання та водовідведення відсутні..

Село Млин – входить до складу Локницької сільської ради. Розташоване за км від центру об’єднаної територіальної громади с. Локниця та за 32 км від районного центру смт. Зарічне.В селі діє 1 магазин.

Основною структурно-планувальною одиницею населеного пункту є вулиці з одно та двосторонньою забудовою. Село Любинь забудоване в основному одноповерховими будинками.

Рельєф території населеного пункту рівнинний.

Село електрифіковане та телефонізоване. Центральне водопостачання та водовідведення відсутні.

Мережа бюджетних установ Локницької сільської ради Зарічненського району Рівненської області 2020рік № Назва галузі Кількість установ Кількість штатних одиниць в т.ч. Кількість груп Кількість дітей Кількість класів Кількість учнів Кількість ліжок звичайного стаціонару Кількість ліжок денного стаціонару Педпра-цівники медичний персонал 1 Апарат управління 1 21 2 Пожежна охорона 1 2 3 Освіта, в т.ч.: 10 215,39 143,64 1,5 6 104 56 663 Дошкільні навчальні заклади 5 16,5 6 0,5 6 104 - - Загальноосвітні навчальні заклади, в т.ч.: 5 198,89 137,64 1 - 663 56 663 ЗНЗ I ступеня ЗНЗ I-II ступенів 1 23,19 17,69 - - 54 9 54 ЗНЗ I-III ступенів 4 175,7 119,95 1 - 609 47 609 4 Охорона здоров'я, в т.ч.: 28,75 17,75 15 Локницький центр ПМСД 1 3 1 - 15 Амбулаторія 2 19,75 11,5 15 ФАПи 7 6 5,25 5 Культура, в т.ч.: 15 16,25 Бібліотеки 6 7 Палаци і будинки культури 9 8 ВСЬОГО 28 285,89 143,64 25,25 6 - 56 663 - 15

Освітні послуги надають п’ять комунальних закладів:

Комунальний заклад« Локницька загальноосвітня школа I-III ступенів Локницької сільської ради Зарічненського району.

Комунальний заклад «Храпинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Локницької сільської ради Зарічненського району

Комунальний заклад «Кухченська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Локницької сільської ради Зарічненського району

Комунальний заклад «Нобельська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Локницької сільської ради Зарічненського району

Комунальний заклад «Кутинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Локницької сільської ради Зарічненського району

Загальноосвітні заклади відвідують 663 учні, дошкільні заклади - 104 вихованці.

Охорона здоров’я. Мережа закладів охорони здоров’я об’єднаної територіальної громади , що обслуговує населення Локницької сільської ради Зарічненського району Рівненської області складає 10 закладів охорони здоров’я – 7 ФАПів та 3 лікарські амбулаторії, які фінансуються за рахунок медичної субвенції з державного бюджету.

Населенню громади надається необхідна безоплатна медична допомога згідно з «Програмою надання громадянам гарантованої державою безоплатної медичної допомоги», яка затверджена Постановою КМУ № 955 від 11.07.2002.

Культура. В об’єднаній територіальній громаді функціонує 15 установ культури ( 1 – Будинок культури , 8 – сільських клубів, 6 – бібліотек) із загальною штатною чисельністю 15,25 одиниць.

Фінансово-бюджетна сфера

Основною метою діяльності об’єднаної територіальної громади у сфері бюджетно-фінансової політики є формування достатніх ресурсів для фінансування пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку громади та підвищення ефективності використання бюджетних коштів.

Сутність фінансово-бюджетної політики заключається в поєднанні конкретних цілей та відповідних засобів, за допомогою яких вирішуються поставлені задачі.

Обсяг доходів Локницької сільської ради Зарічненського району Рівненської області на 2020 рік становить 36033,100 тис. грн., у тому числі власні доходи – 7200 тис. грн.., освітня субвенція - 18412,0тис. грн., медична субвенція - 888 тис. грн., базова дотація – 7323,8 тис. грн., додаткова дотація -2408,5тис.грн .

Найбільшу питому вагу в обсязі власних доходів складає податок на доходи з фізичних осіб – 37,5 %, податок на майно – 38,5 %, єдиний податок – 15,9 %, акцизний податок – 0,8 %, рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів – 4,4%.

Із загального обсягу видатків бюджету сільської ради 36033,1 тис. грн., найбільший обсяг видатків складають видатки на утримання загальноосвітніх навчальних закладів – 23442,5 тис. грн. ( 64,78 %), видатки на дошкільну освіту 1553,5 тис. грн(4,31%). ,видатки на утримання установ культури –1126,7 тис. грн. (3,12 %), апарат управління -3025 тис.грн ( 8,39 %)  

Обсяг бюджету загального фонду Локницької сільської ради Зарічненського району Рівненської області на 2020 рік тис. грн. № п/п Найменування Затверджено з урахуванням змін на 2020 рік

1 Податок та збір на доходи фізичних осіб 2700

2 Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів 317,0

3 Акцизний податок 58,0

4 Податок на прибуток підприємств 5,0

5 Податок на майно, в т.ч.:

2778 податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки 145,5 земельний податок з юридичних та фізичних осіб 195,5 орендна плата з юридичних та фізичних осіб 2437,0 6 Єдиний податок 1145,0 7 Адміністративні збори та платежі 2,8 8 Державне мито - 9 Екологічний податок - 10 Інші надходження - РАЗОМ 7000,8 11 Базова дотація 7324,0 12 Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 18412,0 13 Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 888,0 14 Інші субвенції сільському бюджету - 15 Додаткова дотація 2408,5 Всього доходів: 36033,100 11 Спрямований вільний залишок бюджетних коштів - 12 Кошти передані із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) - Обсяг видатків загального фонду бюджету Локницької сільської ради Зарічненського району Рівненської області на 2020рік № п/п Найменування Затверджено з урахуванням змін 1 Державне управління, в т.ч. : 3025 органи місцевого самоврядування 3025 2 Освіта, в т.ч: 25088,8 Дошкільні заклади освіти 1553,5 Загальноосвітні школи (в т.ч. школа-дитячий садок, інтернат при школі), спеціалізовані школи, ліцеї, гімназії, колегіуми, в т.ч.: 23342,5 Інші освітні програми 192,8 3 Охорона здоров’я, в т.ч: 509,0 Центри ПМСД - Програми і централізовані заходи у галузі охорони здоров»я 509,0 4 Соціальний захист та соціальне забезпечення 85,0 5 Житлово-комунальне господарство, в т.ч. : 1232,330 Благоустрій міст, сіл, селищ 1232,330 6 Культура і мистецтво, в т.ч: 1176,7 Бібліотеки 459,7 Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу 667,0 Інші заходи в галузі культури і мистецтва 50,0 7 Фізична культура і спорт 30,0 8 Розробка містобудівної документації ( генеральні плани населених пунктів) 676,633 9 Інші послуги пов’язані із економічною діяльністю - 10 Транспорт, дорожнє господарство, зв'язок, телекомунікації та інформатика - 11 Цільові фонди - 12 Видатки не віднесені до основних груп, в т.ч.: 3676,4 Резервний фонд - Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 888,0 Інші субвенції з сільського бюджету районному бюджету 919,975 Пожежна охорона 104,2 Всього видатків: 36033,1 SWOT-аналіз територіальної громади.

СВОТ -аналіз це оцінка стартових можливостей перед розробкою практичних кроків по реалізації плану соціально економічного розвитку.

Сильні сторони  

1. Географічне розміщення на кордоні з Білоруссю та Волинською областю.

2. Наявність річок та озер,лісу.

3. Наявність корисних копалин і глини.

4. Наявність земель за межами населених пунктів, які потенційно можуть бути інвестиційними ділянками

5. Наявність кваліфікованих робітників.

6. Розвинута сфера культури

7. Велика кількість підприємців, які швидко адаптуються в нових економічних умовах.

Слабкі сторони

1. Значна частка населення старшого за працездатний вік, природне скорочення населення

2. Високий рівень безробіття

3. Низький середній рівень оплати праці

4. Низький рівень іноземних та внутрішніх інвестицій

5. Мала частка малих підприємств у структурі економіки громади

6. Неналежна якість, подекуди – відсутність дорожнього покриття між населеними пунктами громади

7. Слабка інформатизація, мало центрів відкритого доступу до Інтернету.

8. Низький рівень громадської активності

9. Відсутність інфраструктури підтримки бізнесу

Можливості  

1. Зростання попиту на продовольство на світовому ринку стимулюватиме розвиток АПК.

2. Створення Національного парку «Нобельський»

3. Зростання світового попиту на екологічно чисту продукцію АПК.

4. Продовження реформ в Україні сприятиме покращенню бізнес-клімату

5. Зростання популярності сільського, зеленого, культурного, світоглядного туризму серед населення України та Європи.

6. Продовження євро інтеграційних процесів сприятиме зростанню зацікавленості інвесторів до України

7. Початок діяльності в Україні проектів міжнародної технічної допомоги, які підтримуватимуть об‘єднані громади

Загрози

1. Продовження або замороження військового конфлікту на сході України

2. Відплив за межі громади кваліфікованих кадрів

3. Корупція

4. Збільшення кількості порушених земель через видобуток бурштину

5. Перекладання на місцеве самоврядування державних фінансових зобов‘язань щодо забезпечення соціальних стандартів

6. Не завершено судову реформу

Основні проблемні питання соціально-економічного розвитку громади

У сфері охорони здоров’я

Потреба у капітальному та поточному ремонтах закладів охорони здоров’я Локницької сільської ради, зокрема: Капітальний ремонт лікарської амбулаторії в с.Кутин, поточний ремонт лікарської амбулаторії в с.Локниця,капітальний ремонт Фапу в с.Заозер»я реконструкція приміщення Фапу під житло для сімейного лікаря в с.Кухче та с.Локниця, придбання автомобіля для лікарської амбулаторії в с.Кухче.

Низький рівень забезпеченості матеріально-технічної бази, медичного обладнанням та медичною апаратурою лікарських амбулаторій та фельдшерсько-акушерських пунктів.

У житлово-комунальному господарстві.

Відсутність централізованого водопостачання та водовідведення.

Зношеність дорожнього покриття вулиць населених пунктів громади.

Відсутнє освітлення вулиць населених пунктів.

Незабезпеченість достатньою кількістю дорожніх знаків та розмітки.

Екологічна ситуація.

Забруднення навколишнього середовища внаслідок аварії на ЧАЕС.

Наявність стихійних сміттєзвалищ та проблема вивезення твердих побутових відходів. Видобуток бурштину

У сфері соціального захисту населення.

Відсутність у сільській раді структурних підрозділів, які б здійснювали функції соціально захисту населення. Необхідність введення у штаний розпис штатної одиниці, яка відповідатиме за соціальне забезпечення жителів громади. Перебдачається передача субвенції Зарічненськомутерцентру на оплату праці соціальних працівників, які здійснюють догляд за одинокими пристарілими громадянами, в кількості 8.0 штатних одиниць. Передача субвенції в управління соціального захисту на фінансування виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги. .

У сфері освіти.

Необхідність покращення матеріально-технічної бази навчальних закладів.

Забезпеченість навчально-виховного процесу засобами інформаційно-комунікайнійних технологій.

Відсутність позашкільних навчальних закладів, як координаційних центрів виховної та організаційно-методичної роботи.

Потреба в проведенні капітальних та поточних ремонтів загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів. Потреба в будівництві нової школи в с.Кухче, придбання нового шкільного автобуса.

Незабезпеченість закладів освіти сучасними спортивними та ігровими майданчиками. Недостатня кількість спортивного інвентарю в школах Локницької ОТГ.

У сфері фізичної культури і спорту.

Потреба у зміцненні матеріально-технічної бази, закупівлі спорт-інвентаря, спортивної форми. Передбачається передача субвенції районному бюджету для утримання 1,5 ставки тренерів Зарічненської ДЮСШ, для покращення спортивно-масової роботи серед дітей та підлітків загальноосвітніх закладів громади. У сфері культури. Потреба в покращенні матеріально-технічної бази, проведенні капітальних та поточних ремонтів закладів культури, зокрема: встановлення системи опалення в будинку культури с.Локниця;, ;сільський клуб с.Кухче – перекриття даху; сільський клуб с.Радове- встановлення опалення; сільський клуб с.Кутин –, заміна дверей пожежного виходу; проведення поточного ремонту бібліотеки в с.Кутин, придбання компютеру для бібліотеки с.Кутин, меблів для бібліотеки с.Локниця

3. ЦІЛІ ТА ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ ГРОМАДИ НА 2020 РІК

З метою забезпечення сталого соціально - економічного розвитку об’єднаної територіальної громади, на основі аналізу результатів розвитку за попередній період, нагальних потреб територіальної громади та можливостей бюджету громади на 2020 рік визначено цілі, пріоритети і завдання виконавчого комітету Локницької ОТГ на поточний рік, розроблено заходи щодо їх реалізації.

Основні цілі:

1. Розвиток технічної інфраструктури

2. Створення умов для розвитку економіки територіальної громади.

3. Розвиток соціальної сфери

4. Підвищення екологічної безпеки населення громади.

Пріоритетні завдання .

1.Проведення капітальних, поточних ремонтів та реконструкції закладів освіти, культури, охорони здоров’я.

2. Виготовлення проектно-кошторисних документацій об’єктів.

3. Придбання комунальної спеціалізованої техніки.

4. Організація вивезення твердих побутових відходів, ліквідація стихійних сміттєзвалищ.

5. Капітальні та поточні ремонти доріг комунальної власності на території громади.

6. Забезпечення освітленням вулиць населених пунктів громади (встановлення світло зарядних ламп, задля економного використання енергії та заощадження коштів місцевого бюджету).

7.Зміцення матеріально-технічної бази місцевої пожежної команди.

Пріоритетними є напрями розвитку громади, спрямовані на підвищення якості життя її жителів.

Для поліпшення матеріальних складових якості життя важливо забезпечити економічне зростання, що призведе до зростання доходів і жителів населених пунктів громади і наповнення бюджету сільської ради. При цьому, для розвитку нематеріальних складових, формування яких забезпечується використанням суспільних засобів (соціальний захист, освіта, охорона здоров’я), необхідно забезпечувати ефективне використання місцевого бюджету.

План фінансування пріоритетних заходів проекту економічного і соціального розвитку населених пунктів Локницької об’єднаної територіальної громади на 2020 рік розроблений відповідно до Стратегії розвитку Рівненської області до 2020 року, затвердженої рішенням обласної ради від 18 грудня 2014 року № 1374. 4.Основні завдання та механізми реалізації Плану соціально-економічного розвитку Локницької сільської ради об’єднаної територіальної громади

Ціль 1. Розвиток технічної інфраструктури громади

Завдання та заходи

Строки виконання

Показники виконання

Очікуваний результат

Завдання 1.1.Благоустрій населених пунктів Захід 1.1.1 Проведення робіт із благоустрою сіл: утримання доріг, тротуарів, скверів, вуличного освітлення; ліквідація стихійних сміттєзвалищ, проведення озеленення впорядкування місць видалення побутових відходів Захід 1.1.2. Встановлення дитячих майданчиків в с.Храпин ,Заозер»я, Нобель, Радове Захід 1.1.3 Облаштування прибережних смуг для відпочинку в с.Нобель озеро «Нобельське», с.Млин, біля «Засвітського» озера. Захід 1.1.4. Придбання контейнерів для роздільного збирання відходів в населених пунктах сільської ради. Захід 1.1.5. Встановлення нової загорожі біля приміщення сільської ради в с.Локниця. 1.1.6 Встановлення нової загорожі біля Фапус.Храпин 1.1.7..Поточний ремонт обеліска загиблим воїнам в с.Локниця та с.Нобель 1.1.8. Встановлення нової загорожі біля КЗ «Кухченська ЗОШ І-ІІІ ступенів» 1.1.9.Встановлення нової загорожі біля дитячого садка «Малятко» с.Кухче 2020 2020 Проведення робіт Проведення робіт Проведення робіт Покращення благоустрою населених пунктів Створення умов для розвитку зеленого туризму Покращення благоустрою населених пунктів Завдання 1.2 Проведення капітальних та поточних ремонтів доріг Захід 1.2.1 Проведення поточного ремонту автодороги с.Кухче-с.Радове 2020 Проведення ремонтних робіт дорожнього покриття Покращення якості дорожнього покриття Захід 1.2.2 Влаштування білощебеневої дороги по вул.Лесі Українки в с.Локниця 2020 Проведення капремонту дорожнього покриття Підвищення якості дорожнього покриття, скорочення часу доїзду аварійних служб Захід 1.2.3 -поточний ремонт вулиці Центральна в с.Любинь протяжністю 1 км -поточний ремонт вулиці Вишнева в с.Кухче -ямковий ремонт доріг в населених пунктах громади 2020 Проведення ремонтних робіт дорожнього покриття Покращення якості дорожнього покриття Ціль 2. Розвитоксоціальноїсфери Завдання та заходи Строки виконання Показники виконання Очікуваний результат Завданню 2.1. Проведення капітальних та поточних ремонтів закладів освіти, охорони здоров’я, культури та інших об’єктів інфраструктури. Захід 2.1.1 Капітальний ремонт приміщення КЗ «Локницька ЗОШ І-ІІІ ступенів» в с.Локниця 2020 Проведення енергозберігаючих заходів Створення комфортних та безпечних умов для навчання дітей Захід 2.1.2 Розроблення проектно-кошторисної документації та встановлення опалення в клубі с.Локниця 2020 Проведення енергозберігаючих заходів Створення комфортних умов для навчання дітей Захід 2.1.3 Заміна вікон та енергозберігаючі в приміщенні початкової школи КЗ «Локницька ЗОШ І-ІІІ ст» по вул Центральна вс.Локниця 2020 Проведення ремонтних робіт Створення комфортних умов для дозвіллямолоді Захід 2.1.4 Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення робіт з капітального ремонту адмінприміщенняНобельськогостаростинського округу в с.Нобель по вул.Центральна 2020 Заміна покрівлі Та утеплення фасадів Створення комфортних умов для перебування дітей Захід 2.1.5 Проведення робіт по ремонту харчоблоку в ДНЗ «Малятко» с.Кухче 2020 Проведення ремонтних робіт Створення відповідних санітарних умов для якісного харчування дітей Захід 2.1.6 Виготовлення проектно–кошторисної документації на будівництво нової загальносвітньої школи в с.Кухче 2020 Розробка документації Створення передумов для подальшого фінансування будівництва школи Захід 2.1.7 Виготовлення проектно-кошторисної документації по капітальному ремонту покрівлі адмінприміщенняКутинськогостаростинського округу в с.Кутин по вул.Центральна 2020 Розробка документації Створення умов для надання якісних послуг жителям громади Захід 2.1.8.Виготовлення технічної документації на адмінприміщення в с.Кутин по вул Центральна 2020 Розробка документації Захід 2.1.9. Виготовлення проектно-кошторисної документації по капітальному ремонту лікарської амбулаторії в с.Кутин 2020 Розробка документації Зниження оплати за спожиті енергоносії, створення комфортних умов для працівників та відвідувачів Захід 2.1.10 Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення капітального ремонту покрівлі клубу в с.Кухче Захід 2.1.11.Проведення робіт по заміні підлоги в трьох кімнатах дитячого садка «Малятко» с.Кухче Захід 2.1.12.Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення робіт по капітальному ремонту Фапу в с.Заозер»я 2.1.13.Проведення поточного ремонту Кутинської лікарської амбулаторії 2.1.14.Проведення робіт по поточному ремонту спортивої зали в КЗ « Кутинська ЗОШ І-ІІІ ступенів» 2.1.15.Прведення робіт по поточному ремонту спортивної зали в КЗ «Нобельська ЗОШ І-ІІІ ступенів». 2020 2020 Проведення робіт Проведення робіт Зниження оплати за спожиті енергоносії, створення комфортних умов для працівників та відвідувачів Створення належних умов для заняття спортом дітей Покращення надання медичних послуг для населення Завдання 2.2.Покращення матеріально –технічної бази закладів культури ,освіти ,охорони здоров»я та інших об»єктів 2.2.1.Придбання музичної апаратури, оргтехніки та стільців для закладів культури,спортивного інвентаря 2020 Закупівля оргтехніки,меблів,інвентаря Створення умов для дозвілля молоді 2.2.2. Придбання медичного обладнанння для лікарських амбулаторій та Фапів 2020 Закупівля оргтехніки Покращення матеріально-технічної бази 2.2.3.Придбання оргтехніки та меблів для закладів освіти 2020 Закупівля оргтехніки Створення належних умов для навчання учнів 2.2.4.Придбання обладнання для пожежного депо ,запчастин та пального для пожежного автомобіля 2020 Придбання обладнання Покращення матеріально-технічної бази пожежного депо Ціль 3. Створення умов для розвитку економіки громади Завдання та заходи Строки виконання Показники виконання Очікуваний результат Завдання 3.1 Розробленя містобудівної документації Захід 3.1.1 Виготовлення генеральних планів забудови сіл Кутин , Нобель, Кухче, Локниця 2020-2021 Розробка плану генерального плану та зонування Оновлення містобудівної документації Завдання 3.2 Створення умов для розвитку підприємництва та збільшення доходів бюджету 3.2.1. Проведення інвентаризації земельних ділянок сільськогосподарського призначення -залучення інвесторів; -заохочення розвитку малого підприємництва 3.2.2.Інвентаризація об»єктів нерухомого майна , передача в оренду вільних приміщень 2020 Проведення робіт Збільшення доходів бюджету , створення нових робочих місць 5.Фінансове забезпечення реалізації Плану. Орієнтовані обсяги та джерела фінансування завдань та заходів, які планується реалізувати на території Локницької сільської ради об’єднаної територіальної громади у 2020 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад та за рахунок бюджетних коштів та інших джерел фінансування: Перелік проектів, які передбачається реалізувати за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток інфраструктури (тис. грн.) № Найменування заходів, що здійснюються за планом Загальна вартість Джерела фінансування Кошти субвенції Місцевий бюджет Партнери за проектом 1 Капітальний ремонт приміщення КЗ «Локницька ЗОШ І-ІІІ ступенів» в с.Локницяпо вул.Центральна 6920 1310 300 _ 2 Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення робіт з капітального ремонту адмінприміщення Нобельського старостинського округу в с.Нобель по вул.Центральна 900 600 300 _ 3 Капітальний ремонт Фапу в с.Заозер»я 290 290 _ _ Разом: 2200 2200 600 - ПЕРЕЛІК ПРОЕКТІВ (ЗАХОДІВ), які передбачається реалізувати за рахунок бюджетних коштів та інших джерел фінансування: (тис. грн.) № Найменування проектів Загальна вартість Джерела фінансування обласний бюджет сільський бюджет інші джерела 1 Закупівля медичного обладнання для лікарських амбулаторій та Фапів 100 - 100 2 Придбання контейнерів для роздільного збирання відходів 10 - 10 - 3 Облаштування вуличних дитячих спортивно-ігрових майданчиків в селах Нобель, Храпин, Заозер»я,Радове 200 - 100 100 4 Облаштування місць видалення відходів та ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ 80 - 80 - 5 Поточний ремонт комунальних доріг 500 - 500 - 6. Встановлення системи опалення для Локницького Будинку культури 250 - 250 - Разом: 1140 - 1040 100 Реалізація завдань, які передбачається здійснити для виконання визначених пріоритетів, сприятиме підвищенню рівня та поліпшення якості життя населення, інвестиційно-інноваційної активності на території об’єднаної територіальної громади. Планом враховано пропозиції структурних виконавчих органів сільських рад та структурних підрозділів Локницької сільської ради. Заходи Плану фінансуються за рахунок коштів міського бюджету, централізованого забезпечення виконання програм, субвенцій з державного бюджету, коштів підприємств та інвесторів, грантів та інше передбачене чинним законодавством України. У процесі виконання План може уточнюватись та доповнюватись. Зміни та доповнення до Плану затверджуються рішенням сесії Локницької сільської ради об’єднаної територіальної громади за пропозиціями виконавчого органу ради, а також при уточненні бюджету об’єднаної громади на 2020 рік. Для реалізації заходів щодо забезпечення виконання Плану на 2020 рік передбачається використати коштів у сумі 4640тис. грн., у т.ч.: з бюджету Локницької сільської ради — 1640,00 тис.грн. субвенції з Державного бюджету — 3000, тис.гр 6. МОНІТОРИНГ І РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ Очікуваний результат: 1. Покращення благоустрою населених пунктів громади 2. Забезпечення задоволення потреб школярів сіл: Кухче, Кутин, Локниця , Нобель ( 450 учнів) 3.Покращення якості дорожнього покриття та безпеки дорожнього руху для жителів населених пунктів громади (4000 осіб) 3. Забезпечення задоволення потреб молоді , встановлення опалення в будинку культури с.Локниця (1000 осіб) 4. Забезпечення пожежної безпеки жителів громади (5033 осіб). 5. Покращення умов для надання медичної допомоги в селах громади ( 5033 осіб) Моніторинг ефективності реалізації плану соціально-економічного розвитку Локницької сільської ради буде здійснюватись через розгляд на сесіях сільської ради питання виконання завдань плану щоквартально.

Секретар сільської ради     Палей І.М


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь